Tävlat!!

Tävling Div.I omgång 1.

LB förklass: Han va piggelin, hehe. nolla grunden, sen kunde jag inte svänga så himlans sävt för han va väldigt stark, men jag blev placerad iaf! :D<3 (bilden) Bästaste Cooper!

LB lagklass: Super fin! blev missförstånd till sista..... han tyckte vi skulle galoppa rakt fram till det hindret ist, men jag svängde ju åt höger, så det blev lite vingligt o flackt så han peta det :( men jag har bara haft han i 2 veckor så är skit nöjd!!

Världens bästa !!!!!!








kram emma

Kommentarer
Postat av: JOSEFINE

kan inte du lägga upp bilder när du hoppar cooper? :D vore grymt roligt att se, och när du hoppar conny, <3

2011-04-19 @ 18:24:03
URL: http://askerjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0