Sorry!

Kunde inte blöogga igår, för jag hann inte det :(
Oknappt nu heller, är as trött! Skolan först hela dan, slutade 10 över 2 sen staller med en gång, o va hemma klockan 8 xD Fråga mig inte va jag gör, men jag är inte spec. snabb ;)
Red båda idag :) Red Cooper ute idag me lisa! Gick okej, han e lite tokig,, o det blev typ lite smått sken o så ;)
Sen red jag conny i paddocken o tränade lite teknik övningar :D Gick super ! det va vråål varmt så jag va helt slut efteråt, vilket connt blev oxå, han va super svettig :P
Ska försöka blogga mera i morgon, för strax ska jag soova! Är dö trött och det kommer ju en morgondag man måste orka med ;)



Sötis bullen<3


kram emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0