Söndagen!

ja då va denna söndagen över, o i morgon är det m¨åndag, o vamnligtvis hatar jag måndagar, men det är ju LOOOOV! o då blire massa skoj uppdatering!:D
Idag så har jag bara slappat för var lite trött från igår! Så jag skritta sötis conny barbacka o mamma ledde cooper så gick vi ut o tog en sväng i det underbara vädret!!! :)<3
i veckan ska jag ta med kameran o fota en massa! ska se om jag få med ngn som kan fota när jag rider :)
nu sitter jag vid TV:n o kolalr på nåt dåligt program, haha. Ska kanske va me erika i veckan , o då får n nog lite bilde när vi är `seriösa`höhöhö.....x)

  Bara för Conny e söt när han äter blommor :P<3






kram emma

Kommentarer
Postat av: Ella

Sv. Aa den är faktiskt väldigt fin!:)

2011-04-18 @ 11:08:02
URL: http://ellaolssonbroander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0