Lagträning! :D

Idag var det lag träning för Emma Emanuelsson ;)
Brukar ju alltid träna för Anna, hennes stora syster. Men jag har tränat för emma ganska många gånger :)
Men det gick rätt bra. Var väldigt lång framridning o efter det va jag jätte varm o mina ben va trötta :P
Vi har både travhoppat, tränat bågar, omhoppning, bana och kombinationer.
Conny tittade lite på hindrerna men hoppade allt endå ;) Vattenmattor och gina tricot hindrerna osv..
Sen när jag hoppat så skyndade vi oss hem och och fixa  allt o släppte ut hästen i hagen osen åkte vi hem och duschade o sen hade vi kalas :P Så nu har vi fikat osv o jag sitter här vid datan ;)
Ska se om jag kommer på nåt kul o blogga om!
Den STORA nyheten avslöjas snart! :D

Kram emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0