Kakakakakakakaka (a)

Nu är det klart! Kakan kommer nästa tisdag! :D :D :D :D Erika är glaadis!
SÅ nu har jag och mamma varit i Kungsbacka idag och handlat massa kuuliga saker till mitt lilla bakverk! <3

Detta köpte vi:

*HL schabrak, vinrött med beige kant
*Veredus carbon gel skydd, bruna
*GG träns brunt med snygga beiga brodyrer på
*Dyon tyglar med beiga brodyrer som matchar tränset
*Swarovskipannband silver
*Brösta,brun
*Brunt täcke

Erika gillar supermegamajs mkt! Haha (a)

Sen köpte vi även gel underlägg och blå lindor till mina storis häst(Conny,174 cm) KINGSLAND (a)
Så jag måste säga att dagen ahr varit great!<3

Puss alla läsare och god natt <3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0