Chillar i soffan....

Ja, ja är ledsen. Vek skulle inte va de?!
Men nu tänker jag tänka positivt! Han får det bra hos en söt liten ny ryttare som komme rälska honom över allt annat vad han än gör o vad som än händer.<3 o jag ska hälsa på i sommar!
Så nu sitter jag med musik i öronen och funderar på morgondagen.
Kanske ska tll tranemo och kolla på emelie o lisa som tävlar fälttävlan..får se:)
Sen ska jag tvätta lilla cooper som är en smutsgris för på söndag äre DIv I omg. 2! TaggaTagga!
I Falköpning.
Nu ska jag göra nåt, haha.

Hare bra sålänge.

 mej o min fina hund<3


/Äm

Kommentarer
Postat av: JOSEFINE

ja, du har rätt. jag älskar han redan, massor :')

2011-04-30 @ 07:37:54
URL: http://askerjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0