Betygsättning av ridstövlar!

Här kommer en betygsättning  av olika stövlar:
Betyg skala: 1 lägst 5 högst


Första stöveln är en brun mocka stövel. Jag kan inte riktigt bestämma fall det är en Hiss eller Diss... Dom är fräcka samtidigt som dom är fula. Jag skulle personligen inte köpa sådana för det är inte riktigt min stil!
Betyg: 3


Tretorn guld. Måste börja med att säga att dom är de underbaraste stövlar man kan tänka sej! Så grymt sköna och mjuka redan från början!(Jag har sådana) Sen så kan jag hålla med om att det finns snyggare stövlar men det är absolut snygga!
Betyg:4,5


Pioneer. Snygga,stilrena och mjuka! Men dessvärre så är dragkedjan dålig! Jag har haft 2 par och på båda paren har dragkedjorna gått sönder TVÅ ggr!
Betyg: 3


Bocaj. Ganska snygga,mjuka och sköna! En aning kopia av tretorn.
Betyg:3,5


Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0