~Drishoge Khairo~

In love med denna bilden på Khairo.. Min älskade<3

Denna sjukt glada,pigga,busiga,härliga, underbara ponnyn..
Är så glad att vi åkte den där gången förra året till Irland, för att prova EN ponny, hade chans att prova 8 till, men vi valde att prova BARA denna ponnyn.. Som är min dröm.

Khairo är en VÄLDIGT livlig ponny..haha, med MASSOR av energi!
Han är aldrig sur, ljuger inte m jag säger att jag aldrig sett honom med öronen bakåt, de händer inte. Alltid lika glad och pigg, full med energi!

Sen älskar jag det att man kan rida honom ordentligt som en storhäst hemma och jobba, och sedan så fort det kommer hinder med i bilden, växlar han upp och taggar till! Alltid.

~mindrömkilleheltenkelt~
/Erika


Kommentarer
Postat av: Khairo

Kisses and hugs!!!

2012-05-09 @ 13:47:54
Postat av: Khairo again

more kisses and hugs

2012-05-09 @ 16:41:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0