jag lever!

Tänkte bara säga att jag lever....trots denna dåliga bloggningen. Hursom, har inte tillgång till internet 24/7 och teckningen här ute går lite upp&ner... Hade blogg.se appen fungerat så hade jag gjort minst 1 inlägg varje dag, men nu vill ju inte appen alls så ah....

Just nu skiner solen och jag sitter på altanen o göttar mej.

Kan ju iaf beretta att Cooper går ute i gossig gräshage och äter sig tjock, haha. Han sätts igång igen så fort jag kommer hem!
Nästa vecka ät BÄSTA veckan på länge, FALSTERBOOOOO!
Ska bli sjukt kul, taggad som tusan!
Är där ons-lörd.

Ne nu mpste jag gå ut med hundarna. See you later!'


/emma

Kommentarer
Postat av: Hanna

De är bara att uppdatera Blogg.se appen så funkar den igen!

2012-07-13 @ 20:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0