Resultat...

Resultat Harry Baltic:

Fredag:
LA a:0/a:0
Harry var PIGG, nästan lite stressad...
På banan var han ganska fin, hoppade okej, inte fullt ut men ganska bra!
Dock fick vi ett nedslag och ett stopp alltså 8 fel, men jag är ändå nöjd med denna rundan! Stoppet var pga att det var en relaterad distans, med 5-6 galippsprång! Och planen var att att jag skulle galoppera på och rida på fem, men istället checkade jag upp och då nådde han inte, no big deal!

Lördag
LA+5 A:0
Måste börja med att säga, Harry va jätte FIN!
MEN, på tvåan red jag iväg på ett avstånd som inte fanns, vilket gjorde att Harry faktiskt, var tvungen att stanna.. Mitt fel, helt!
Efter detta så blev det lite snabbt allting och vi fick med oss 2 bommar ner, så slutresultatet blev 12 fel, men ändå en bra runda!

Söndag
LA A:0
Bästa rundan denna helgen, han hoppade fint, bra galopp genom hela rundan och bra språng! Dock fick vi ett nedslag, så 4 fel, men jätte nöjd!

/Erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0