haaahhaaahaajjk

Erika i sback on track... yee
så här... kommer min resa genom den långa mörka djupa skogen...Erikas story börjar här.

vi startade vandringen vid skolan kl.09.30, min väska var stor, klumpig,hade en stor stålram som tryckte sönder min rygg,baktung så ja va tvungen att gå framåtlutad, o vägde 8356w852,3852964 ton.. eller närmare exakt 15 kilo.
vi skulle gå 8 km, o ni ska veta att ja va sååååhär nära att börja gråta, ja det är sant.. gråta, för att jag hade så sjukligtgaletcrazy ont i mina axlar o rygg.... uuussh
vi gick i ca 4,5 timme i uppförsbackar, lera,stenar,smala stigar i branta backar.. kämpigt värre
o ja kan säga att mina converse med låg sula inte hjälpte särskilt mycket imot regn lera o vattenpölar ;)
men de va de ända skorna ja kunde gå i så långt, utan skav..soo de fanns inget annat o göra
vi kom fram vid lägerplatsen vid 14.00, o ja va så glad när vi kom fram, så ja sprang me min tunga väska som hamnade i bakvikt o ja bara välte.. måste vart en fruktansvärt rolig syn, + att jag landade på en stor fet äcklig svamp med min beige/vita kingsland tröja, så den fick en stor go gul fläck, som ja fick sitta o tvätta i sjön.

yepp, klockan va 14.00, o vi hade absolut inget o göra, så resten av dagen såg ut såhär:

*resa tält
*fixa in packningen i tält
*vila i tält
*sitta vid vattnet o prata
*gå omkring o gö ingenting
*vila i tältet
*snacka i tältet
*spela kort
*laga mat
*äta
*vila i tältet
*mys i tältet me goa a+b
*grilla korv
*gå omkring
ooo såhär fortsatte det... låter roligt huh?
va faktiskt riktigt roligt, much better än va de låter, mmh

ja tror att ja somna nån gång vid 02.00 o sen sov ja till 07.40... o vi åt lite o packa ihop sakerna sen gick vi hemmåt, som tur va så gick vi en närmare väg hem på ca 4 km..
mamma hämta mej i skolan o ja fick vila i 20 min o duscha, sen åkte vi iväg me Carro till fjärås... o hur trött va inte ja då? tur att de gick så bra ändå, min prinsessa är ju för grym asså <3

Nu har ja ridit Kaka o Harry, ska ta o käka lite mumsi middag, sen ut o göra nått me dröm... vet inte vad.. kanske lösgalopp eller nått, får se sen..

hörs soon

xoxo Erika

en vacker bild av mej ritad av min fina vän... va tycker ni, är det lik elle?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0