indiskt+erika=santigare än santigast

galet dålig update av mej idag, i know... anledning- Restaurang + ikea me la familia
japp, Niklas kom på den utmärka idéen att vi skulle åka till Bombay Place(tror jag det hette) o äta-indiskt
tog en sväng om ikea o titta på garderob till mej, hitta en riktigt nice som passar perfekt! komemr bli så awsome när allt är klart! så vänta o så mohaohohhahwah
åka sedan till restaurangen, mamma hade bokat bord så bara att gå in.. åt yammyyammi stark go kykling.. eller chykling som det stod på menyn(a)
GALET gott, lätt att vi åker tillbaka dit igen för maten va grym
denna lilla trippen tog ca 4 timmar,. o har två hästar kvar att rida, så ja ska snart dra mej ut i stallet..
pappa rider Carro, o har gjort nästan hela veckan, så att hon får lite jobbjobb o så hinner ja städa ALLT som ja har att göra.. mitt rum ser ut som ett bombnedslag suck
Mamma rider lite på harry, o ja på Khairo.. ssen byter vi så att jag rider Harry o mamma ledar khairo
blir perfekt.. sen så ska jag ta o fixa mitt rum lite,fixa mej lite,äta lite,duscha lite,blogga lite, o sen finaly
SOVA MYCKET

hörs sen, kram
Erika

btw, ska försöka få upp den attans@@ filmen oxå, en klurig liten rackare de där xd

Kommentarer
Postat av: Matilda

Tänkte fråga dig,erika, en sak..

Hur tränade du din ponny så han blev pigg, som du skrev i ett inlägg förut? Kan du skriva programmet du körde och vad du gjorde eller vad man ska säga? :)



Ps. Jag saknar dig Emma ! AW nästa År oxå? :D

2011-09-18 @ 19:18:20
URL: http://matildajusslin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0