07.43

ny dag, ny... njaaee kanske inte ny men nyvaken erika
sovit härligt inatt, tror att jag drömde nått bra.. minns inte riktigt.. xd
Nu ska jag ta o fixa lite frulle,äta lite o sen knoppa Jerry, Elin ska ju tävla DM o godishoppet idag! :D
hopaps verkligen att jag får/kan följa med, för det är så sjukt roligt att vara me dom på tävling-love it!
men tyvärr, så har jag galet mycke saker att göra här hemma, o därför så fixaade ja med en del redan i går natt, o nu på morgonen.. så kanske kan åka me dom ändå (a)

O en sak till som gör att jag MÅSTE till tävlingen- Världensfinasteunderbaraste EMMA sak ju dit med COOPER!
o hur längesen va inte de vi träffades då? helt galet, men så blir det när man bor en bit ifrån varandra....

så fina tillsammans...<3

Youtube,.. grrrrrrr @@ funkar aldrig längre! tar inte imot NÅGRA filmer alls, o om det någon´gång skulle funka, så tar det 72646,239 år... suck*
Men jag ska fortsätta kämpa på me de när jag kommer hem, så att de blir lite videobloggar me.

hörs senare.. när jag har övertalat ma mére att jag kan åka me.. haha

//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0