tjejer=bitchar

Som jag skrev innan då.. varför måste vi tjerjer vara så, ja vet inte.. bitchiga?
vi har så lätt för att snacka en massa skit, ge varann elaka blickar,skicka iväg elaka kommentarer,.. ja ni fattar
okey, såklart inte alla är så.. men MÅNGA!!
Och jag fattar inte riktigt lixom, vad är grejjen med det?
Killar är inte alls likadana, dom tänker inte alls som vi gör! Dom kan bara 3 st utan att det blir bråk,dom snackar inte lika mycke skit som vi gör, dom bitchblickar inte varann, dom skter i fall deras bästa vän köper en likadan tröja som de har gjort,.. men varför??
Jag försöker verklogen att vara en bra vän, inte en sån som blir sur för att min vän köpte en likadan jacka eller en sån som snackar skit såfort personen lämnat rummet.. nono
Jag försöker att tänka på Alla hela tiden, och framför ALLT- ge ALLA en chans
inte dömma innan man lärtkänna personen, aldrig!
Jag älskar att lära känna nya männiksor, skapa nya kontakter och vänner för livet.. och därför ger jag alla en chans, o hoppas på att dom vill ge mej en chans oxå..
och jag kan inte fatta, hur man kan börja ogilla nån för att man ahr samma klädstil? eller för att.. ja varför?
jag hoppas och tror attr jag är en bra vän, någon som man vill vara med,som man kan ringa när som helst,snacka med.. om vad som helst, som lyssnar till allt,som fattar och ger tips o råd,som är glad hela tiden och skrattar,som inte dömmer folk i förväg,som alltid alltid alltid går att lita på... det är i alla fall så jag försöker vara.. hopaps folk upplever mej så.

så dagens tips då:
Ge alla en chans, låt alla få visa vem dom är.. och va en bra vän, en såndär som man VILL ha.

xoxo Erika



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0