Sanningar....

Jag har en "inre kritiker" som snackar med mej all the time.. får fasen inte tyst på henne! ;@ Håller på all the time med sitt snack hit o dit, gaah
Jag har lätt för att jämföra mej med andra..
Jag har någon i huvvet just nu, inget jag bara säger... totaly true, right becca? Ingen liten grej, nono.. This is big stuff, djupa grejjer,.. riktigt djupa
Jag älskar att ge bort saker, göra tjänster för folk eller på NÅTT sätt få dom att le, bästa "gåvan" lätt!
Jag är en tänkare, tänker på saker hela tiden, kan tänka samma grej i typ 30 min ... Haha
Har egentligen ganska bra självförtroende.. hemma. Det dör när jag går utanför dörren..:o
xoxo Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0