livet e rätt bra ändå...

Måste säga att LIVEt är rätt BRA  ändå! Mina hästar går super,vännerna e på TOPP och det är snart SOMMARLOV :DD

+ att mammi köpt massa finfina saker te mej idag,wiiee!<3
Va säger ni? Hur mår ni och hur är erat liv? Stressigt,chill,roligt,jobbigt?
Jag lever ett otroligt roligt liv med massa kul som händer hela tiden! Tävlingar,vänner,hästar allt är topp!
Men ni ska veta att det är STRESSIGT! Kmr hem från skolan 4 varje dag förutom fredag då kmr jag hem halv tre... Rider 4 hästar varje dag+ alla lääääxor(Som är fryymt tråkiga) Så jag har inte mkt TID att vara med kompisar =/

Men som sagt, I LOVE IT! Alla saker att göra, allt kul som det medför, ja det är UNDERBART!



Kommentarer
Postat av: SAra

kan innte du skriva va du fick fö finfina grejer frå din mamma?



löve yor blogg <33333333333333333333333333333

2011-05-24 @ 07:42:01
Postat av: Ellen!

Super bra blogg! Mitt liv är stressigt men jag älskar det! :D

Sommarlov snart juu. Då blir allt perfekt! <3

ha det bra, and keep on update!

2011-05-24 @ 07:56:26
URL: http://ellenstavlingsblogg.blogg.se/
Postat av: lovisa

godmorgon:D

2011-05-24 @ 08:51:17
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0