visste ni...?

*Att jag får jätte mycket fräknar på sommaren..o inte bara i ansiktet utan även på händer,fingrar,knän...xD

*Jag har aldrig färgat lr slingat håret

*jag älskar att skritta barbacka o mysa i skogen

*Jag skulle vilja starta ett eget "ridmärke"

*Jag älskar kläder o assesoarer!

*Måste hålla igång hela tiden... Klarar inte att bara sitta i soffan o chilla...

*Om jag skulle vara kille skulle ja hetat Linus

*Har lätt för att skaffa nya vänner

*Egentligen jätte rädd för att åka sakerna på Liseberg men gör d för att d känns bra efteråt (a)

*Tävla är seriöst d bästa som finns, hästarna<3,vännerna o spänningen!

*jag är en badkruka

*tänker på någon ja gillar just nu...

*jag planerar alltid varje dag på morgonen, tänker ut exakt hur d ska vara,tidsprogram o ordning xD


/Erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0