vattentät,jupp

uppe... himla skönt o sova
planen idag är att rida två hästar på dagen.. Eve kommer vid 6, rider Harry o hoppar nåra språng
ja rider en häst me henne
sen så packar vi klart ikväll,putsning o foder e kvar..o min väska(lr väskor blire nog)
ska klämma in ett besök i kungsbacka oxå, blir väl nån gång på dan..
vi åker imån, ja bor me mamma,eve o lotta i lastbilen.. mamma åker hem igen på torsdag o då åker ja me..
rider khairo o dröm hemma sen åker vi tbax t varberg igen o så är ja me resten av dagen..
mamma bor kvar tills fredag, åker hem igen o fixar me mina hästar o min packning..sen kommer hon ner me dröm o Kaka på lördagen,eve hoppar harry o sen kör dom hem honom...lotta o eve kommer ner på söndagen igen o hejar på mej, vattentät plan ;)

får nog ta o käka lite nu...om min grymme plan ska hålla..hörs

/Erika

sm 2009 Ljungby, nolla kval II... minnen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0