Sista inlägget för dagen...

Nu är det ngt som det pratas ganska mycket om just nu..
Nåt som jag verkligen inte tycker om..¨
Nåt som jag inte kan förstå...

Detta med att folk skickar ELAKA kommentarer.
Alltså, knock it off? Skaffa er ett GLATT liv?

Har man inget bättre föör sej än att trycka ner andra?!
Har man tänkt på att denna personen man skriver till kanske redan har dåligt självförtroende?
O att ni slänger in en kommentar som kan trycka ner det ännu mer,... är INTE OK.
Detta kan sitta i FLERA ÅR. Kanske skriva till ngn att "du är förstor för din ponny", den personen kanske ALDRIG glömmer de o frågar varje gång hon/han sitter på sin ponny : " är jag för stor?"
När den personen inte är det!
Alltså detta är inte OK!

Eller att man inte kan GLÄDJAS åt andras framgång?! Va e de för skit då?
Ja menar, visst man kanske kan bli avundsjuk men att skriva sådant till folk?
Jag LOVAR att dom personerna har slitit för att få sin framgång.

För i slutändan kämpar väl vi ALLA för samma grej , elr?
Att bli bättre på de vi gör, få mer framgång, o bli ännuuu bättre!
Man vill UTVECKLAS.

& Folk måste lära sej en sak, en grej jag upplever & ser VÄLDIGT ofta.
Släppa in nya människor i era 'grupper'.
Är det sååå jobbigt att lära känna nya människor?
Inte bara strunta att en man känner har med sej en kompis som man själv inte känner , o i alla fall fråga vad hon/han heter! Inte låta folk stå bakom en annan o inte bry sej! Ta ett steg åt sidan, o släpp fram den personen.

Med detta vill jag ha sagt att frys inte ute folk. Släpp in dom, vem vet, de kanske blir en av dina närmsta vänner?
Va inte så egoistisk o rädd för att prata med personer du inte känner.


Detta är inte riktat mot ngn speciell, utan bara i allmänhet.


Så tänk er för i fortsättningen :)


Eller tkr ni att jag är helt ute o cyklar?



//emma'S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0