morgon o massa fix

ojojoj kl. är ju redan 10, oops tänkte ja skulle vara ute i stalelt o rida vid den här tiden..
men d verkar helt klart som att jag har försovit mej..(again)
men aja jag är ju uppe nu iaf så, no problemas eller?
ska käka lite frukost nu, sen sticker ja ut i stallet o rider 4 hästar.. så att mina ben får sej ännu en omgång xd
dagen e lång.. massa å göra.. o dagens schema ser ut såhär

*Frukost
*Rida 2 hästar
*packa täcken o schabrak
*packa min väska
*packa sadelskåp + putsa
*packa foder o hinkar mm
*mocka
*städa lite i lastbilen
*packa in allting i lastbilen
*rida två hästar till
*tror att det är natt nu?

oo till hjälp(ikväll) har jag min aldeles egna syster Evelina.. woop
så d är bäst at jag sätter igång nu.. bay

/Erika

Kommentarer
Postat av: -

Är det Olovia Weslin som äger Gerry nu? Det var väln den ´ponnyn du preovred?:)

2011-07-29 @ 14:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0