mmmh..

äntligen klar me allt,.. pust*
vart me Eve hela dagen... fixat lite hinder,mockat(wiiie)ridit Harry o Carro o lite små fix
tog sin tid ska ni veta xd...
hästarna gick bra.. Harry red jag dressyr/markarbete i PD, gick fint i form o hade en bra galopp.. va vääldigt stel dock men d arbetade jag igenom.. så tillslut var han mjuk o bra!
Carro red jag i ridhuset nu på kvällen tsm me Eve.. som red Cornelis xD 1.74 storhäst.. Eve är 1.58, så ja hon va liten!
men d gick bra. hon var lite smått okoncentrerad i början men skärpe till sej efter en stund, min lilla flicka.. eller ah. lilla o lilla ;)

tänkte ta o fixa lite gott att myysa me nu, väldigt sugen på nått smaskigt xd
inte glass eller så, d är inte min grejj som ni vet.. utan.. kan ni gissa?
dododododo
HALLOON! Haha yammi

va har ni gjort idag?

P.S glöm inte d HÄR!

/Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0