lite grejjer ni..

....inte visste..eller?

*Jag är väldigt intresserad i mode.. älskar alla program om mode,modeller,disign.. samma me tidningar

*jag älskar att fota.. men har inte jätte mycket tid över till d..

*Min storhäst Carolyn är undan mammas förra storhäst Gavotte som har gått 1.50 hoppning, o efter Cardento

*jag älskaarr hallon! ALLTID lika gott!

*jag läser väldigt många bloggar varje dag..

*jag skulle vilja prova att färga mitt hår eller slinga.. men jag vill inte förlora min naturliga hårfärg..

*just nu tänker ja så mycket att mitt huvve värker xD

*jag saknar godisätandet.. skulle gärna äta men tycker d är SJUKT äckligt!

*Jag lyssnar inte särskilt mycket  på musik.. eller jo när jag är i stallet eller målar o så

*Jag är otroligt pratglad,aktiv,o frammåt.. ibland lite för mycket xd

/Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0