Home sweet home

Är så nöjd med ponnyn! Tyvärr fick jag feber o mådde piss till kval 2, så ja åkte häst..
Men min gudomligt snälla ponny hoppar ändå, dock med pet, för ja orka inte hålla ihop honom.
Men han va så snäll!
O tack vare min 3:e plats i kval 1, gick jag till A-final!

Så startade den, även med hög feber. Men kämpade så jag dog denna dagen tyvärr med ett stopp, men jag såg inget som helst avstånd!! Så jag tryckte av han alldeles förtidigt, så han blir tvungen o stanna, o blir arg på mej för jag pajade ju för honom, xD så han vänder o springer o lufthoppar! XD resten av banan felfri ;) 
Är tacksam för att han är så KLOK, hade han försökt att hoppa, så hade vi kraschat mitt i hindret.  
Så 4 fel o precis utanför placering, men han har ju varit perfekt hela helgen!<3
Synd bara att ja va sjuk :(

10:à totalt av alla c ponnys i min cup, trots feber, inte så dåligt va? ;)

Bildbomb kommer strax!

//emma'S





Min fina, MIN fina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0