Hemma från the stable

Det spö-regnade när ja va i stallet och jag hämtade in lilla cooper som va helt pisse blöt! han fick på sej ett täcke som suger upp vatten, och sen la ja på ett regntäcke o ett schabrak så red ja i ppaddocken :)
Mjukade upp han ordentligt! I början var han rätt stel från gårdagens hopp-pass, men efter en stund blev han suuuuuper fiiin :)
Jag Cooper & Mamma hade rätt kul XD hehe..
Hade tänkt att frisera ponnyn lite idag, men det gick inte för han va ju dyblöt o helt geggig, men jag gö de i morn :)

OCH I MORGON FÅR JAG HEM MITT NYA TÄVLINGS SKÅP!  Börjar packa in lite av sakerna i de oså,

sen ska ja även bara mina söta cupcakes! För nu har jag köpt nya färger :D (jag pyntar dom jämt)
Så vi kan ha med oss till varberg, för att everybody loves emmas cupcakes! ;)




Jag & finaste Conny,<3



//emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0