Gästbloggning

Hej alla!
Jag heter Julide Yoldas och är 14 år och bor i Norrköping.
 
Jag har en C-ponny vid namn Cadfach Rhufeinaidd men även kallad Råbert. Han är född 12 April 2003. Han är Welsh Cob.
Jag köpte honom 9 Maj 2010 då han mest hade gått Dressyr men startat upp till LB hoppning.
I dressyren gick han upp till LA med plac.
Nu tävlar vi bara hoppning då jag inte har tagit tag i dressyren riktigt än, tränar dressyr ett par dagar i veckan men inte för instruktör. Hoppningen tävlar vi upp till LA nu och satsar på den sista nollan där nu sen är jag  kvalad MSV B.
2012 kommer jag vara med i Kinda Ridklubbs Elitlag!
 
Råbert är min kung som alltid vill prestera bäst, klart alla har sina sämredagar men han försöker jämt vara på topp.
Kul att få gästblogga här, kan ju säga de att jag lärde känna Emma på Sveriges bästa ridläger AW, Emma är bäst och jag saknar henne massvis! <3
Glöm inte att kika in på min blogg: www.juulideyoldas.blogg.se
Kram












Jag diggar denna bruden asså, hon e så otroligt underbar på alla sätt o vis! & har en så sjukt söt ponny.
Saknar den lilla tösen!<3

//emma & erika


Kommentarer
Postat av: Julide Yoldas

<3

2011-07-13 @ 01:16:18
URL: http://juulideyoldas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0