Gästbloggare nr 3

Hejhej alla Emmas och Erikas läsare. Jag heter Felicia och är 14 år.
Jag rider- självklart, jag tävlar på min c-ponny Moflos Zorro och tillsammans har vi tävlat upp till MSVA hoppning.
Jag rider inte bara utan spelar också fotboll, men jag brinner mest för hästar och ridning!
Jag hade tänkt att skriva om något viktigt; att aldrig ge upp, allting går om man bara vill!
Jag fick min fförsta häst precis innan jag fyllde 8 år. Det var en b-ponny, söt som socker, men helt omusklad och han kunde ingenting!!
Men jag älskade honom ändå!
Jag fick sitta där och rida lektioner på en häst som inte gick att fatta galopp på, eller som bara sprang om man la på skänkeln.
Jag var bara åtta år och inte så rutinerad. Men jag fick kämpa. När jag började tävla, så stanna vi ut oss, gång på gång. Jag fick inte så många placeringar.
Men jag gav inte upp. Efter några år släppte det och det gick jättebra.
TRE ÅR tog det att få iordning på hästen innan han fungerade, och då gick vi ut och vann alla våra starter.
Vi tog oss inte till SM men det är inte det viktigaste, han blev klockren i LA hoppning och det räckte för mig. 
Den här hästen var 15 ÅR när vi fick han och han kunde ingenting. Nu är han 21 år, och har vart halt i över ett år, så ja, jag vet inte vad som händer.
Men i vilket fall som helst, så gav jag inte upp, jag fick han dit jag ville.
GE ALDRIG UPP; ALLTING GÅR OM MAN BARA VILL!
 
 
Första bilden är precis när jag fick honom.
Andra är sen när vi fick iordning på honom.
Tredje är en bild på mig och Moflos Zorro.
Fjärde bilden är på mig.






--------------------------------------------------------------
Diggar denna ´cheyen starkt, hoppas ni gör d me
Tack Söta Felicia för att du ville gästblogga!

/Erika

Kommentarer
Postat av: Felicia :D

HEHE :D

Varsågood :D

2011-07-10 @ 21:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0