Erikas Svar på frågestunden

       
  Heeeej
Ingen fråga men ville bara säga att jag älskar eran blogg!!

Emma: du bloggar AS BRA!
Erika : du är cool

Hej hej!
Ååh tacktacktack va glad jag blir! Jätte härligt o höra! o tack för d, känns bra att nån tycker ja e cool ;)
   
 
Heeeej emma och Erika !
Va föredrar ni?
- guld/silver?
- häst/ponny?
- R,L/peak?
- bajs/kiss? Haha

hejsan!
-vet faktiskt inte.. både guld o silver är fint men i olika sammanhang om du fattar va ja menar..
-hmm.. svår fråga.. Älskar att rida häst eftersom JAG tycker det är lättare..mer likheter i ridningen mellan storhästar en ponnyer, min åsikt..
men ponnytiden varar ju bara tills man är 18.. o d är lixom på ponny som allt händer, alla roliga ryttarefester(såklart fester på storhästtävlingar oxå men inte me samma drag ;) ) Alla kompisar finns på ponny o ja, ponnysar är ju så mysiga! så jag får nog ändå säga PONNY
-R,L
-lite skum fråga..? xd men om du gärna vill veta så kiss
   
       
Gillar ni:
Nellieberntsson.se/Nicholaistyle.blogg.se
isabellaochsara.blogg.se/michelleocholivia.blogg.se
skallerbloggar
facebook
bdb
msn
skype
ormar
spindlar
kaniner
hihi kuliga ´frågor till er båda!

-Ja.. tycker om båda bloggarna, o personerna! :)
-Ja samma här, Isabella tränar ju hos mamma o är en super go tjej som rider grymt bra! o sen så känner ja både Michelle o Olivia bra, riktigt goa tjejer som man alltid har kul me! så jajajajaja till båda bloggarna o personerna
-JAG personligen mår inte dåligt om någon skriver nått om mej eller bloggen på en skvaller blogg.. så för mej är d inte så farligt eftersom jag vet att jag inte tar åt mej.. men annars NONONO för skvallerbloggar!
-facebook är mitt liv.. haha nä men jag hänger rätt mkt inne på FB xd
-njaae
-är aldrig inne på msn.. har glömt mitt lösen.. + att ja inte orkar/har tid att vara inne där..
-har inte skype, men d kommer att ändras innom en snar framtid!
-haha faktiskt så tycker ja inte så illa om ormar..tycker dom kan vara rätt söta xD
fast d kan ju vara läskigt o gå där d kan finnas ormar me hästen lr själv..
-UUUUUUSH!
-kaniner är söta,fina,mysiga men inte min grej att ha kanin
   
     
   Hur blir det med Jarad? Ska elin fortsätta rida han eller är det någon som vill köpa honom än?:)<3

Hon kommer att rida honom tills han blir såld :)
   
   
Hej! Fin blogg!
Jag har en nystartad hästblogg!
Kolla gärna in och kommentera :D

Hej!
Tack så jätte mkt! såklart vi gör!
   
 
Kör lite this or that :)
Storhäst/Ponny
C-ponny/D-ponny
Hoppning/Dressyr
Nellieberntsson.se/Nicholaistyle.blogg.se

Till Erika :D

-samma svar som ovan- Ponny
-Inte så jätte stor skillnad.. men får nog ändå säga C-ponny eftersom man kan rida GP-ponnyn då ;)
-Hoppning! såklart rider jag dressyr oxå o tycker d är jätte roligt me! men om jag ska välja tävlingsgren så är det självklara valet HOPPNING
-Nellieberntsson.se.. gillar att hon är så stark o kämpar så bra me sina hästar.. att hon står imot all skit som kastas hit o dit i denna sjuka bloggvärld.. cred

/Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0