d regnar ju ute ;o

Kom hem för en stund sen.. Var i Landvetter o galopptränade Drömmis på Gustafssons travbana...
o d ända jag kan säga är: Dream Boy, alla ryttares dröm<3
Han är helt fantastisk

Skrittade fram ett varv,sen travade vi ett o därefter ett varv i galopp
sen så skrittade vi ett till, o sen galopp.. efter d gjorde vi likadant en gång o sen trava jag av o sedan skritt
han va alldeles lagom pigg
bra jobbgalopp,han va mjuk,bra i form o allt stämde
MEN
han var(såklart) Dream mes nr 1! Haha han är för söt min lilla prins
kommer i en bra galopp,han bjuder o jag bara står i lättsits
DÅ, ser han de förskräckliga BLÅ TUNNORNA!
TVÄRNIT,o lite stuts
haha så söt, lika rädd VARJE varv xD

ska åka dit nån mer dag nästa vecka, o typ 2 ggr i veckan fram tills Sm
han ska ha superkondis på sm så att han orkar alla långa banor

Dream Boy<3

/Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0