Erika Wenderyd

ja var ska man börja?
världens humor, gulligaste skrattet, o finns alltid.
Det går inte att ha tråkigt om du är med!
Jag lärde känna dej typ sommar 2010.
Allt började med att jag på något sätt fick upp din bdb, o såg att du sålde flätade pannband, vilket såklart slutade i att jag köpte ett av dej (A)
Sen kom jag hem till dej o skulle fota när du red, och även när evelina red oxå! :)
vi hade super kul, o kom på en helt knasig version om hur jorden ser ut igentligen...xD
haha jag tror vi kom fram till att jag klicka med kameran omkring 500 ggr... ;)
Sen har det bara rullat på, vilket har slutat i att vi är jätte bra kompisar nu.
Du är en sån här person som man kan ringa till och berätta allt, bara prata.
Du stöttar en jämt.
Du rider så sjukt bra o är jätte duktig.!
Du e min lilla sötpotatis! hahah :D<3
Jag hoppas att vi kan sova över snart igen, saknar dej jätte mkt!
Så för er som läst detta nu, bara så ni vet, det finns ingen bättre! :)

För dej ska jag göra det tusen gånger om.






love, em.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0