Emma Sahlberg

Emma Sahlberg

Emma..... En underbar person med massor av humor! Snäll,glad,generös,gullig,vacker,snygg,rider bäst ja... PERFEKT!
Du är en underbar kompis som ställer upp och alltid finns för en!

Det börjad emed att du skrev till mej på Bilddagboken att du ville ha ett av mina flätade pannband. Jag fixade det och lämnade det till dej på en tävling. Efter den dagen höll vi kontakten lite och pratade via bilddagboken =) Vi bestämde att du skulle komma till mej och fota mina hästar! Det va super kul och vi fick massa fina bilder! Efter den dagen har det bara fortsatt, vi har träffats mer och mer, jag fick till och med prova att tävla Conny! Övernattningar, shopping och såklart massor av skratt! Det är alltid roligt att vara med dej!
Nu är vi bästa vänner och såklart så ÄLSKAR jag dej<3

EMMA SAHLBERG, DU OCH JAG MOT VÄRLDEN<3
Vill bara säga... Alla ni som inte känner Emma, NI HAR MISSAT NÅGONTING!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0