uppe med regnet

uppe-yepp
pigg-njaae
Taggad inför dagen- trött o d regnar.. sådäär
att göra idag-Fira farmor,rida 4 hästar,städa(yippie) chilla

regn,regn,regn,... suck
man blir så otaggad till allting när man vaknar o d öser ner regn..men lite vatten stoppar ju inte en ryttare från att rida.. nepp
så nu käkar jag some frukost, sen drar jag ut o fixar iordning Drömmis o Jerry, jag o mammi åker till Gustafsson(yupp idag ska vi d) o galopptränar Drömmis, o elin tar Jarad=det kommer gå fort-mmmh
sen ska jag fixa lite här hemma,städa o så,.. alltid lika roligt..
o så ska jag såklart rida mina andra överfina hästar, o chilla lite..såklart
Eve komemr ikväll o rider Jacky, så jag tar ju en häst me henne,..

hörs senare, min mage skriker efter frukost

//Erika

älskar bilden på min finaste Khairo<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0