Emmas Stora nyhet!

Japp, här kommer min nyhet, erikas kommer senare!

Jag fick hem min nya ponny idag :D Han heter Cooper och är en rödskäck.
Gått SM de senaste åren, o massa placeringar upp till MSV A !
han är superduper söt! Och ja han har ett blått öga ;)

 Söt eller vad?!


Jag red lite i paddocken efter att jag ridit conny o lösgjort han lite i sidorna :)<3 conny va jötte fin idag btw!  Cooper va ett riktigt krutpaket asså! hihi, nu får ni några bilder från idag!





Fler bilder kommer med tiden ;)
Fråga om det är nåt ni undrar!

Så nu blir det massor att köpa!
Swarovski pannband, veredus eller eskadron skydd, o ett nytt träns, o ah massa kul saker! :D<3


Kram emma!


Kommentarer
Postat av: Ewe

aww söten!!

2011-04-04 @ 21:43:59
Postat av: Alma Ranebo

Vad roligt! :) Martina Åhs "gamla" ponny? Lycka till!

2011-04-04 @ 22:29:34
URL: http://almaranebo.blogg.se/
Postat av: Anonym

skaru ha kvar conny?

2011-04-06 @ 18:02:29
Postat av: Anonym

Går man och köper en för liten ponny?

2011-04-11 @ 20:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0