Mot GBG!

Sitter på buss 330 mot göteborg!
Ska möta upp min älskade vän Louise för en mysig shopping dag i Nordstan!

Ska bli sjukt roligt, för vi träffas inte ofta mer än på tävlingar, vilket är sjukt tråkigt eftersom hon är en av mina bästa vänner..<3

Tänkt på de ibland, att MÅNGA av mina vänner, och mina allra bästa vänner, bor så utspritt!
I och med tävlingarna så träffar jag ju väldigt mycket kompisar.
Sjukt kul, men också jobbigt, eftersom vi inte ses mer en Max varannan helg, OM vi är på samma tävlingar, vilket man inte är hela tiden heller..
Jag har t.ex kompisar i Skåne, Stockholm, Vårgårda, Borås, Göteborg, haha ja ganska utspritt!

Fast, desto roligare när vi väl träffas, right?;)

/Erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0