Fullt resultat NÄÄS

Hoppade ju bara LB,LB, då vi åkte till DIV I väldigt roligt att träffa alla Goa lagkompisar!

LB förklass:
Väldigt stark o hängig, grunden va bra men omhopnningen kändes de som en dragkamp! Fick en hyffsad tid och slutade som 6:e placerad!

Blev på detta presterande i förklassen uttagen till DIV I laget, skoj!

LB lagklass: finns INGET o klaga på, jämn hela vägen runt! Så underbar!!
Felfri med bästa Cooper!
Laget gick även till omhoppning, även där var jag o Cooper felfria! Snacka om att ponnyn presterar när han nollar ALLA klasser! Gick tyvärr inte lika bra för resten av laget, Lisa fick dock en placering! Och Annie, men hon hoppade inte i laget. Så ja tror laget kom 7:à elr nåt. Kan ju inte alltid gå bra ;)
Visade sig även att min tid i omhoppningen räckte till en 3:e plats! Världens finaste ponny äger jag!

Nu taggar vi till Majpokalen i Norrköping, vi åker på torsdag. De va där vi köpte Cooper, så de blir ju lite spännande o se om han får lite damp elr nåt haha xD haha, skoj ska de blir iaf, o på bilden nedan har ni mina starter!


/emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0