Du och jag..

För alltid!<3

Skånhällas jackpot *2001-2012*

I nästan 4 år, har du varit min.
4 år av skratt,glädje,blod,svett och tårar.
Vi har underbara minnen tillsammans, som jag aldrig kommer att glömma!

Jag sitter och skriver detta nu med tårarna rinnande längs mina kinder...

Mina fina älskade jacky, jag älskar dej obeskrivligt mycket, jag kommer att sakna dej mer än vad som är möjligt, du är fantastisk, underbar..och snart är du en ängel.
Vi har upplevt så många saker tillsammans, med och motgångar.
Vi har tillsammans gått ifrån endast några clearrounder till nat Msv B, vinst i Msv b.
Vi har gjort en grym resa, och utvecklats med varandra, frammåt!
Du har varit grym hela vägen, helt underbar!

Det enda jag vill är att du ska må bra, må som en vinnare, för det är du!
Ja önskar att våran saga skulle sluta på ett annat sätt.
Mn det finns ingen annan väg..

Jag lovar att jag alltid kommer att minnas dej som den otroliga ponny du var, och är.
Det finns ingen som dej, du är en på miljonen..

Och jag vill också att du ska veta att jag är så lycklig att jag fick just DEJ, och ingen annan, för du är lycka.

~jag älskar dej, nu och för alltid~
/Erika


Kommentarer
Postat av: Evelina

Åhh Erika, du klarar detta <3

2012-05-10 @ 10:56:49
URL: http://josefineochevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0