Visste du att....?

....jag går aldrig på brunnar, går hellre brevid. Vet igentligen inte varför, men gör det bara inte.

....jag är väldigt osäker på mitt utseende.

....mina allra närmsta vänner är jag sjukt rädd om. Skulle bli förkrossad om jag förlorar dom.

....jag uppskattar ALLA mina vänner, dom betyder så otroligt mkt för mig. Men ibland tror jag inte alla vet hur mkt dom betyder för mej, så de ska bättras!

....hela tiden till och från blir jag lika förvånad över hur fantastisk min ponny igentligen är, och vilken tur jag har som får ha honom. Han lär mig SÅ mycket.

....jag är en riktig gottegris!

....våran hund Ozzy och jag har ett väldigt starkt band.

....jag längtar så galet mycket till sommarlovet!


/emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0