Ursäkta..

..för den dåliga bloggningen från min sida. Bloggen legat rätt död nu i helgen. Men jag är sjuk och våran Erika har ju vart på läger. Som sagt har jag fått nåt influensa liknande grej i kroppen, sjukt sur är jag då det vart jätte fint väder hela helgen och jag ville så gärna rida ute! Men snälla mamma har tagit långa härliga promenader och longerat Cooper nu i helgen. Var uppe i lördags och pussa på min goding<3
Tänkte Att så fort ja får tid ska ja berätta vad ja köpte i Gbg, och hur hoppteäningen gick i torsdags.

Hoppas verkligen att jag mår bättre i morgon så jag kan gå till skolan, är konstigt nog väldigt taggad på det? Haha



/emma


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du mår bättre snart! Skulle vara väldigt roligt att se vad du köpte i Göteborg.

2012-03-04 @ 22:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0