Seg dag..sjukt seg.

Ush.
Min dag har sett ut ungefär såhär-
•klockan ringde 06.30, orka inte gå upp och fortsatte sova...
•upp vid 07.30, fixa mej och sen körde pappa mig till skolan.
•skola all day, prov osv...
•direkt upp till konfan kl.15.30 när vi sluta..
•konfa ifrån 15.30-18.00, sen buss hem.
•käka lite o sen ut i ridhuset och rida Harry(gick ganska bra, lite stel men annars bra!)
•in och äta lite, sen ut vid 21.30 i stallet igen..
•frissa Khairo och pyssla lite, sen rida honom(fin men pigg kille idag, mjuk och följsam!)
•in och dricka te(NU)

Seg dag, jätte trött!
Har varit trött nu i flera veckor.. Går och lägger mej alldeles för sent och sen upp tidigt, detta toppas med massa prov och hästar..+konfa och annat! Vilket resulterar i en utmattad, svår koncentrerad,små irriterad,trött, halv lat Erika... Suck.

Ska börja ta tag i Sömnen igen nu, sova MYCKET mer! Så att jag ska orka, annars kommer detta inte fungera.

Hörs mer imorgon, mycket mer!
Som ni märker är jag inte hemma mycket..eller inne då...så bloggen blir lidande, men de ska det bli ändring på också!!

/Erika Cecilia

P.S imorgon kommer Gerard, wiho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0