New glasses and VITA

Dagens outfit består av:
-gant skjorta, vit
-stickad tröja av okänt märke, puder rosa
-jeans, svarta

Skor: svarta med klack och dragkedja på sidan.

Jacka: kappa ifrån VITA(http://vita.se">vita.se) vit, OFC!

Solglasögon: okänt märke, svarta

Smycken: svart/vit Klocka med strass(från kära syster Evelina) och ett silvrigt armband.
Har även på mej mitt guldhalsband med litet hjärta som jag fick när jag föddes...(a)


Håret idag är platt...låter kul eller hur?;)

Smink:
•mascara
•concealer
•puder
•läppglans

Yess..nu har ni lite koll på läget..;)
Tror inte jag har sagt det..men idag då praoar jag hos pappa i Göteborg, sen är det VITA igen imorgon..:D

/Erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0