Jag vill ha Söndag, NU

Inte många som längtar till en söndag, men DET GÖR JAG!
Mamma har ju sin lokala tävling i Borås då, och jag kommer ju va där o hjälpa till o ha hand om prisutdelningarna,priserna,och uppstallning. Hursom helst, Så förra veckan sa Lina (hon som äger Alice nu, min gamla ponny) att dom kommer hit o tävlar! :D Blev så galet glad, Har ju träffat dom ett antal gånger då jag o mamma har åkt o hälsat på o kollat när dom har tävlat här i närheten! :) Men nu är det ett bra tag sen, och jag blir lika rörd varje gång jag ser alice lilla aniskte...haha kalla mig töntig men så äre ;) Så förhoppningsvis behövs jag inte så jätte mkt på tävlingen förutom vid prisutdelning så ja kan stå o pussa på alice ! haha ! Och hjälpa Lina om hon vill ha hjälp :)

Här kommer några bilder på dom små sötisarna!





Hur söta?!


/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0