Hemma från tävling!

Ojj vilken dag! an ju börja med o säga att Cooper är BÄST!
Vi hade det lite stressigt då man inte visste den exakta tiden för de Divisions hoppning innan, och det kan ju ta rätt lång tid iblaand!
Vi kom dit o jag gick banan, red fram och han kändes fin o lugn!

LA A:0/A:0
Nolla grunden, SUPERBRA känsla verkligen! Alla avstånd satt och de va ett jämnt tempo.
Omhoppningen vill ja helst glömma, red som nån jädra apfisk!! Cooper skötte sej, stack efter nästsista så ja hann inte svänga haha. Men annars va vi dubbelnolla och blev första utanför placering!

LA+5 A:0
VILKEN OTROLIG PONNY JAG HAR! Helt sinnes att min plan fungerade till 100%, ponnyn lyssnade på minsta lilla, lyfte på benen och vi va NOLLA! fick snabbaste tiden som ledde till VINST!! :D
Sjukt glad vart jag, va tvungen o fråga mamma 4 gånger: "Vann JAG??" De va våran första placering i LA...o dessuton i LA+5, en vinst....NÖJD emma!

Dagen avslutades dock mindre bra, när hade lastat in o skulle åka börjar cooper krångla i transporten och sen pangbom är han över frambommen! Jag fick panik och efter ett tag fick vi ner honom som tur var. Några snälla människor hjälpte oss. Jag undersökte han hemma, inga svullnader i ben eller ömmande. Så det va tur det!


Annars har detta varit en BRA dag kan man väl säga? Det tycker jag allt!

Kommer bilder senare oxå! :)





Världens bästa ponny<3



//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0