Favoriter

•NEVER give up on something you really want..!

•a pretty heart doesn't mean a pretty heart.

•no matter how useless you feel, you're someone's reason to smile.

Älskar alla sånna här texter,citat och... OFC teenager post!
Haha, kan sitta och skratta i länge åt hur sjukt mycket man känner igen sig i alla dessa texter..och ofta är det saker jag trodde jag var ensam med, och sen är det flera tusen som gillar och känner igen sig, haha...sjukt kul.

Om ni missat att följa mej på instagram
--> Erikawenderyd

Idag känner jag mig ganska flitig..typ.
•Mockat 7 boxar
•små saker som bytt vatten, sopat stallgång och lunchat alla.
•bytt alla hästar ut och in i hagarna(även den lilla busen Elvis som ska hålla på och hingsta sig, haha)
•ridit Khairo och Harry.

Och emellan detta... Segat mej i soffan..mindre flitigt, men väl behövt!

/Erika Cecilia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0