Dream Boy, året

året med hästarna då.. tja vad ska jag säga? Mycket upp, men MYCKET ner också..
här är mitt år med hästarna...(kortfattat)

Dream Boy
Tävlingarna drog igång i början av Mars..
Drömmis taggad till 1000, likaså jag! Vi börjad elite lätt med LA, Billdals ridklubb dubbel nolla, 6:a
Drömmen kändes på topp, grym, och det kändes som att detta året skulle bli vårat!

Efter Billdal åkte vi till Flyinge, meeting
hoppade LA,msv B msv B.. nollade LA-4:a, rev ett i ena msv B men känslan va sådär A W S O M E
avslutade med en msv B, A:0.. sattasade för att vinna.. men underlaget höll inte, drömmis bara gled åt sidan och vi gick omkull, när vi hade 3 språng kvar och gjort n grym snabb runda.. jag grät just då, haha.. men det viktigaste var ju att drömmen inte var skadad, och att rundan va underbar!

några veckor efter Flyinge var det dags för Eliten, omgång 2 LA förklass och LA+5,.. och det var här min karriär av avramlingar började, haha!
Nollade grunden i förklassen, trillade av i omhoppningen.. skit sur på mej själv, nöjd med ponnyn!
i laget nollade vi, tyvärr var vi ensama om det, så laget slutade på 12 fel, men det var mycket fel den dagen, så ganska bra..

efter laget, BAltic cup i Villhemsborg...
hoppade stora rundan, msv B,msv B+5 och sen lilla rundans final i LA
nollade klockrent i grunden i kval I msv B, trilalde av i omhoppningen.. som sagt, min karriär av avramlingar has started! ;)
DRÖMMEN va grym, hoppade underbart! synd att jag klantade mej på NÄST SISTA HINDRET, aja..
i Kval II var vi nolla, fram till SISTA kombinationen, där jag klantade mej, och vi fick 8 fel i SISTA kombinationen.. surt, men riktigt nöjd!
Vi avslutade med 0 fel i LA, efter en bra men lite stolpe ut helg!


sen var det dags för den STÖRSTA längsta tävlingen för oss, två helger I RAD i Norge, Drammen
hoppade LA-msv B+5 under dessa två helgerna, tog 2 eller tre placeringar och gjorde klockrena felfria rundor i LA och msv B! I Msv B+5 fick vi ett skit stopp på 3:an, my bad, sen nollade vi grymt!
Lyckades trilla av en gång också, såklart.. men shit the same, resten av rundorna var underbara och drömmen va på topp!


tyvärr låg Uddevalla Elit omgång III helgen efter, var inte meningen att åka dit, men vi var tvunga för laget!
Denna tävlingen var en tävling, som inte borde vart just då, och som vi glömmer.. uäh!

Åstorp ridsport ponny cup meeting kom efter det..
LA msv B, nollade LA och hade väl 4 fel i msv B, nollade andra dagen..
i själva ridsport kvalet.. OH MY va fin han var! UNDERBAR! Men så klart, good days like that, så rev vi NÄST SISTA hindret, efter en helt fantastisk runda på ca 15 språng.. nöjd!


Några veckor efter kom Björbäck, meeting tre dagar
Nollade första LAn och VANN, drömmen var glad och jag va rglad, go inledning!
Dagen efter hopapde vi en msv B, där han va LIKA fin som i LAn, rev 1an, skit men annars riktigt bra!
Sista dagen prövade vi en


Kommentarer
Postat av: Felicia

Är det bara för mig som inlägget slutar vid: " sista dagen prövade vi en" ?

2012-01-02 @ 17:38:18
Postat av: Ella

Haha bra slut på inlägget!



Sv. <3

2012-01-02 @ 17:46:27
URL: http://etelite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0