suddigt inlägg.. suddiga tankar!

-----

Kommentarer
Postat av: Anonym

love will come when you are not searching for it.

2012-01-08 @ 16:50:29
Postat av: Anonym

Kände efter att ha läst din text att jag behövde skriva något sorts svar. Först och främst så är du är tonåring, så det du känner just nu är helt normalt, jag kände även så när jag gick på högstadiet, det är efter all den där förvirringen som man hittar sig själv och sin identitet. Men försök att inte sträva efter för många saker, utan fokusera på det du faktiskt har istället för att hela tiden leta efter något nytt. Visst är det mysigt med pojkvän men kom ihåg att inte rusa in i något utan att du vet vad du känner. Pojkvän är inte detsamma som lycka du vet! Försök att vara med vänner, gör spontana grejer, rid ut mycket och träna stenhårt, sätt upp delmål som du kan pricka av en efter en, så tror jag att det ska lösa sig för dig! Good luuuuck

2012-01-10 @ 19:16:16
URL: http://www.emiliahjers.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0