Skolan tar BOKSTAVLIGEN över mitt liv..

Tills nästa vecka har jag:
NO prov - Biologi
SO inlämning, sjuk svår är den! Har med min ekonomi o framtid o göra om 10 år..
Engelska inlämn.
Slöjd inlämn - designa kläder och motivera materialet.
Matte läxa
Nationella prov i svenska, både tisdag OCH tordag! (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

Jag KVÄVS av allt, har ju inget liv förutom plugg?!

Hursom helst, jag hoppas ni har förståelse för detta, bloggen blir tyvärr tvungen att komma i andra hand.
Idag klipptes cooper iaf, jag rakade honom på endast en halv timma typ! Gick jätte fort, då det bara vart massa långa konstiga strån som stack ut från den "riktiga" pälsen, så jag klippte bara bort allt det, den andra pälsen hade inte vuxit över huvud taget! Men nu e han riktigt snygg iaf ;)
IGår blev det en uteritt med lisa, jätte härligt! Allt gick faktiskt BRA (!) men när vi red bort en bra bit o sen kom tillbaks o skulle upp en annan väg som cooper aldrig ridit innan, då tog det stopp,,haha.
Det va en uppförsbacke, o lisa o annie gick först. Men icke sa nicke, cooper skulle ju hem xd
Så ponnyn började hoppa iväg med mej på ryggen och stressa upp sej själv för annie var ju  inte kvar haha göllet. Lisa märkte nämnligen inget så jag ropade : LISAAAAAAAAAAAAAA!!!! sen kom hon hahah och det gick ju inte vända ponny skiten heller! Så han vann denna gången,,,,men nästa gång...då SKA jag upp för den backen haha !

Iaf, i morn är det lite marpass på schemat, och på torsdag hoppträning för vääärldensbästa Anna Emanuelsson!
Hör så fort jag får en sekund ledig från plugget igen, Ciao!







/emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0