Skolan- Det enda man hinner med nu för tiden.

Plugget,skolan,läxor,prov.. ÄTER upp mej!
Denna veckan har vi lyckats med 3 prov och 3 läxförhör, imorgon 2 nya läxförhör och ett STORT prov..
Stress är en del av min vardag, haha.

jag är JÄTTE ledsen, men jag hinenr verkligen inte sitta ner och skriva långa inlägg.. känns hemskt, men jag försöker!
Idag t.ex gick jag hemmifrån kl.08.00 och kom hem ifrån skola/konfirmation kl.18.20= ingen bloggning på hela
dagen.. Iphone bloggning kanske ni tycker då? Men grejen är den att min iphone inte kan lägga upp bilder på blogg.se, så inläggen blir bara tråkiga korta helt meningslösa inlägg, och det kan jag känna är bara tråkigt.

NU ska jag ta tag i förberedelserna(som jag INTE börjat med än) inför ett stort etik prov vi har imorgon, sen ut och rida 2 hästar, och efter det plugg igen.. Så ser mitt liv ut för närvarande!

Ska även sätta mej ner och skriva ett ORDENTLIGT inlägg sen, lite längre, mer tankar..
Även ett inlägg med länkar till bloggar JAG läser!
Kanske ni vill att jag ska ta och kika in på era bloggar också? - Lämna en kommentar med ert bloggnamn--> sen får ni en kommentar av mej, och maybe en ny läsare??

kram Erika

Bild på Elin och Drömmis ifrån GP-ponny kvalet i Varberg- som dom vann

Kommentarer
Postat av: karolina

http://karoolinaj.blogg.se lääääs :D

2012-01-26 @ 22:16:34
URL: http://karoolinaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0