presentation

Jag tänkte att jag skulle presentera er för er läsare!

Jag heter Jenni Bloom, går under namnen JennPenn, Jennsann, JP och så vidare Jag bor i samma håla som Erika - Hällingsjö och jag är född 27 januari 1994 och är altså 17 år gammal. Jag har just nu 3 hästar i stallet - 2 ponnysar vid namn Flint Grey och Fia och en storhäst vid namn My Bonito. Jag tävlar hoppning upp till LA med Flinta och lättare klasser i hoppning och dressyr med Bonito som jag har under utbildning och tillridning. 
Jag går mitt andra år på gymnasiet, går Naturbruk inriktning Hästar&Ridsport på Sveriges Ridgymnasium i Kungsbacka.
Jag är en ganska glad och frammåt tjej som vet vad jag vill och som säger vad  jag tycker och tänker. 
Jag bloggar på bloggen Team LB där ni även kan följa mej!




Flint Grey aka Flinta. Connemara valack F. 01 148 cm i mkh.



Monito. Valack F.04 E: Dardel - Wartung. 160 hög.

Har ni några frågor så är det fritt fram!
// JP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0