Glömt att berätta!

I lördags fyllde bloggen 1 år!

Ett helt år har gått, och jag har utvecklats enormt mycket. Inte bara som person, utan som ryttare också.
När denna bloggen startades hade jag Conny. Min förra ponny. Som var helt underbar och nu bor i Katrineholm hos lilla gulliga Josefine.
Nu ett år senare har jag Cooper, världens bästa. Vi 2 har kommit nära varandra på den tiden jag har haft honom. HAN lär MIG. HAN ger mig så sjukt bra självförtroende!
Känner mej verkligen lyckligt lottad att få ha chansen att få ha honom. Han är en riktig KUNG!
Klok, busig o lite smått galen ponny, han vet vad han gör. Varje dag bjuder han på något nytt, bra eller dåligt kan man ju fråga haha, men han är så sjukt bäst hela han. Det går inte riktigt förklara, Det är bara så, oförklarligt.
Känner att med Cooper utvecklas jag varje dag. Ååh, vet inte hur jag ska förklara, men han är bara  BÄST &
K-U-N-G HELT ENKELT ;)

Bjussar på lite bilder, alla dessa på 1 år.



















/em

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0