gästblogg by Jenni

Det är ju mycket snack om skvaller bloggar och det kommef fler och fler med inriktining på oss häst&ridsportsbloggar.
Jag själv läser allt vad skvallerbloggar heter om både häst&ridsport bloggarna och om de ''vanliga'' stor bloggarna. Jag tycker det är roligt och underhållande samtidigt som jag tar det med en stor nypa salt. Om dom lyckas hitta en bild där man ser ett fel så är det en millisekund av ett ridpass på 1 timme vilket inte säger något om varken ryttaren eller hästen, mycket som skrivs är inte sant utan ryckten tagna ur tomma luften och man ska inte lita på allt som skrivs men det är ändå väldigt roligt sålänge som det hålls på en lagom nivå. Till exempel ryttarmosaren kan skriva lite elaka saker men på något sätt känns det så ironiskt så det blir kul. Jag erkänner att jag följde gangsterponnyn väldigt länge även om jag tyckte att många saker va över gränsen men det är upp till dom som skriver för det är dom som får ta skiten för det! 

Vad tycker ni om de skvallerbloggar som finns?
Är det okej att sitta anonym och leta fel i andra?
När går gränsen?

// Jenni Bloom - Team LB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0