3 av varje

Tre saker som gör mej riktigt bitchigt sjukt arg:
•mobbing
•falska rykten
•misshandel av människor och djur...

--------------------------------------------------

Tre saker som gör mej sjukt galet glad:
•mina hästar och djur(familjen)
•mina underbara vänner
•när folk höjer varandra och ställer sej själv åt sidan för att lyfta fram andra..

+du..du gör mej upp över öronen skit glad...lyfter upp på små moln

---------------------------------------------------

kärlek är så sjukt viktigt för mej,..
Man ska lyfta sina vänner,hjälpa dom för att dom ska bli lyckliga,för då finner man inre lycka!
Ge,och ta emot glädjen,de Är din gåva tillbaka! Jag ger hellre bort saker och ser hur glad och lycklig personen jag ger till blir,än att få saker själv..mer nöje att se underbara leenden!
Mobbing, ja,allmän elakhet-som är menad.. Är det vidrigaste som finns,uuäh.. Blir äcklad
Alla sårar,alla säger elaka saker nån gång,alla har gjort någon ledsen,men det tillhör livet..man kan inte vara perfekt ifrån början! Men jag tycker att,visst ibland sårar man,men det viktigaste är att det INTE är MENINGEN,menad elakhet är vidrig.
När man går o tänker-nu ska jag fan sänka henne..
Eller man går fram till en VÄN eller okänd och säger tex- va har du på dej? Skit fult!
Va fan har du gjort med ditt hår? Ser ju helt förjävligt ut!
Tro mej,jag har människor i min närhet som har gjort så..
DET är mobbing,på hög nivå=jag mår illa.
Be Nice mot varandra,säg inte din åsikt till någon som inte ber om det,och ber dom om de säger man ens åsikt,på ett snällt milt sätt,inte så att personen blir sårad eller ledsen,det går.

Sjukt viktigt hur man behandlar människor, en sak jag tänker på mycket! Jag försöker verkligen leva upp till den vännen och medmänniskan jag vill vara,och nej-jag lyckas inte alla gånger,men jag försöker!

Tänk över detta..
Xoxo Erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0